Transportskador
Vi på Bonvica Group AB tar ansvar för varor som har skadats eller kommer bort i transporten.
Om du upptäcker att varan är skadad i transporten eller på något annat sätt så måste du kontakta oss inom en rimlig tid, dock inom 24 timmar. Upptäcker du att varan är skadad på något sätt så kontakta vår kundservice på kundtjanst@terragreca.se
Reklamation
Om en vara är felaktig eller felexpedierad ska du så snart som möjligt kontakta kundtjanst@terragreca.se, bifoga en eller flera bilder och ange felet och så får du information om hur du ska gå tillväga. Vi behöver även ditt ordernummer.
Övrigt
Vid eventuell tvist kommer Bonvica Group AB att följa Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer och svensk lag.
Kundservice
Vid eventuella frågor eller för mer information, kontakta: info@terragreca.se
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.